Blog din Moldova

Blog din Moldova

joi, 28 august 2014

Cuvintul autorului ;)

Am creat acest blog ca sa mai diversific viata noastra, a scolarilor macar cit de cit. Dar si pentru ca toate nebuniile ce se petrec in clasa noastra, la moment clasa a 8-a, chiar merita vazute. Asa ponturi nu pot sa nu ridice dispozitia. :)


Asta sunt eu si numele meu e Maricika, pentru cei care nu stiu. Aproape toti anii in care invat in gimnaziul "Ion Creanga" am fost seful clasei, repet, aproape(ultimii doi ani ma odihnesc de aceasta functie benevol). In acesti ani petrecuti cu colegii mei am observat ca avem diverse caractere, ocupatii, dar totusi impreuna suntem o putere, una chiar distrugatoare in cel mai direct sens al cuvintului :)
Dragi colegi, daca urmariti blogul dat as vrea sa va rog sa-mi acordati si materialele adunate de voi(fotografii, video), daca le aveti.

                                                                                         Maricika J-Z

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu